Wednesday, 7 September 2011

KaWaN ? MeMaNG SyeW SyuNK AwAk !!

hai semua !! amacam sihat x ? hee....
kali nie kan nak story pasal kawan pulak laa...sebab nak cube ttup kisah 'dia' tu...hee


bagi syew laa kan , kawan tu penting sangat sangat sangat . sebabnye , tanpa kawan ktew nie x dew papew pown . memanglah sesetengahnye dew yang leyh say "x pew lah x dew kawan pown . ktew kna berdiri atas kaki sendiri." (untunglah kalau selamanye leyh hidup tanpa kawan)
jangan laa cakap macam tuh sebab satu hari nanti ktew mesti akan cari seseorang yang leyh dengar masalah ktew . hah !! msew tu bwu tahu betapa pentingnye KAWAN kan ? 


syew dew beberapa kawan baik yang memang syew sayang sangat sangat sangat . pada syew kan , diowg nie segalanye selama syew merantau kat tempat owg nie . maklumlah , asal dari kampung mnew lah nak dapat kawan yang sekepala kat bandar nie kan ? tetapi , syew beruntung sebab diberikan peluang untuk mengenali mereka semua . 


bagi syew sesuatu yang mustahil blew dalam sesebuah hubungan tu x dew peselisihan faham langsung !! pasti akan dew sebabnye semua tu akan wat lebih kenal diri masing masing . walaupown bertekak , bergaduh , bertegang urat bagaikan hampr putus tali persahabatan , syew cube untuk tidak memanjangkan cerita dan cbew untuk berdamai . hurmmm....


sesekal terfikir jugak , macam mana agaknye syew kalau kalian tak dew . huh !! x mau laa semua tuh terjadi sebab kalian yang terbaikkkk penah syew kenal . kowg nak tengok kawan kawan syew x ? hee....



inilah kawan kawan syew....

TINIE SAYANG KAWAN KAWAN TINIE 
'FRIENDSHIP FOREVER' 
<3

No comments:

Post a Comment