Thursday 2 February 2012

L . O . V . E !

Hye alls ! Haiissshhh , lmew bt0l x update bl0g nih ! Busy ? X dew laa , mnew dew busy laa . Haha . . 
Ingat x , sala satu p0st syew yang lepas syew dew cakap yang syew dah x nak cyew kan lelaki 0r in 0ther w0rds da x nak cyew kan CINTA ! !

Actually kan ? Pada awalnye memang syew x nak bercinta lagy lpas dah banyak kali saket kan . Tapi , maklumlah kite hanya manusia yang mampu merancang tapi yang menetukan segalanya TUHAN ! So , x perlulah nak explain panjang-2 . . haha . X dew laa-2 ! 

Cinta tuh datang dan pergi kan ? Bile satu cinta pergi , akan datang cinta yang laen kan ? Cuma , kite kena terima satu hakikat bahawa yang kedua x sme dengan yang pertama lagy . Kenapa ? Hehe . . nanti syew bagi taw k . 

Darwish ! Lelaki yang ubah persepsi syew terhadap lelaki selepas syew kecewa entah kali yang ke berapa . Haha . Memang susah jugak pada mula tuh . Yew laa kan , syew bukan jenis yang mudah percayakan owg sebenarnye . . tapi , bile dengan Darwish nie syew laen . Maksudnye , dengan dyew syew b0ley jadi diri syew . X perlu nak pura-2 jadi 0wg laen depan dyew . 

Darwish ! Lelaki yang pertama syew rasa paling bersabar dengan sikap syew . Nobody's perfect kan ? Haha . Walau p0wn dyew baek , still dew ragam-2 yang kurang enak di pandang but x pew . Syew terima dyew seadanya . Nak taw x ? Syew bukan jenis yang suka lelaki meraj0k tapi bile dengan Darwish , dyew buad syew suka and tertarik dengan sikap dyew . N0pe ! Bukan childish laa , tapi sala satu cara dyew nak ambik hati syew . 


Hahhhh ! Bef0re syew lupa . . tadi syew dew cakap kan yang cinta kedua x kan smew dengan yang pertama . Nak taw x sebab pew ? Sebab . . . cinta yang pertama tuh dah ajar kite macam mnew nak mencintai dyew , ajar kite macam mnew nak merindui dyew , dan yang paling penting , kite kena ingat cinta yang pertama yang ajar kite macam mnew nak menangis . Kan ? So , yang kedua dah x smew sebab semuanya kite dah belajar dulu sebel0m dyew datang dalam hid0p kite . Yang kedua pulak , even dyew x ajar kite papew kite kenalah hargai dyew sebab dyew yang datang sebagai pengganti 0r lebih enak sebagai semangat baru . Haha ! 


Darwish ! Dyew bukan yang pertama tapi , syew d0akan dengan izin-Nya , Darwish akan menjadi yang terakhir dalam hid0p syew . Amin ! Haissshhhh . . terima kasih kerana datang dan membuka kembali pintu hati syew untuk menerima cinta . 


L.O.V.E
p/s : Tinie sayang Darwish ! Thanks untuk dew dalam hid0p syew . Nak teng0k x ? Hee ~ next update 0ke ! Stay dengan tinie yew . . kisah syew kan berbeza dengan yang laen , s0 . . sudi-2 laa bcew k ! :)

No comments:

Post a Comment